مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 17:152021-11-06حوادث

شرکت های بازاریابی غیرمجاز در یزد پلمب شدند


فرمانده انتظامی استان از پلمپ چهار شرکت بازاریابی غیر مجاز در یزد خبر داد و گفت: شهروندان قبل از حضور و عضویت در این شرکت ها؛ از طریق مراجع قانونی نسبت به استعلام آن اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان این که پلیس با تمام توان حافظ جان و مال مردم است، اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت غیر قانونی دفاتر شرکت های بازاریابی و عضو گیری غیرمجاز در سطح شهر و از طرفی نارضایتی و نگرانی شهروندان خصوصا خانواده ها از اقدامات این گونه دفاتر بررسی موضوع در دستور ویژه کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات محسوس و نامحسوس چهار شرکت را که بدون مجوز در خصوص بازاریابی محصولات آرایشی و بهداشتی و موادغذایی فعالیت داشتند شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره پلمپ دفاتر با حضور نماینده اداره صنعت معدن و تجارت گفت: در این خصوص پرونده های جداگانه تشکیل و متهمان به مراجع قانونی معرفی شدند.

سردار بهدانی فرد خاطرنشان کرد: شهروندان قبل از حضور و عضویت در این شرکت ها؛ از طریق مراجع قانونی نسبت به استعلام آن اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های بازاریابی غیرمجاز در یزد پلمب شدند

شرکت های بازاریابی غیرمجاز در یزد پلمب شدند