مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 16:402021-11-06بين الملل

بن بست در مذاکرات ارتش و غیرنظامیان سودان/ سفر هیئت اتحادیه عرب به خارطوم


همزمان با سفر هیئت اتحادیه عرب به خارطوم دو منبع در دولت عبدالله حمدوک به رویترز گفتند، مذاکرات به منظور حل بحران کشور دچار مشکل شده است.

- همزمان با سفر هیئت اتحادیه عرب به خارطوم دو منبع در دولت عبدالله حمدوک به رویترز گفتند، مذاکرات به منظور حل بحران کشور دچار مشکل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دو منبع گفتند، بعد از اینکه ارتش سودان از بازگشت به مسیر گذار دموکراسی سرباز زد، مذاکرات به منظور حل بحران در کشور با مشکل روبه رو شد.

این دو منبع اشاره کردند، ارتش سودان بر محدودیت های امنیتی علیه عبدالله حمدوک، نخست وزیر و محدودتر کردن تماس های او افزوده است.

این در حالی است که اتحادیه عرب اعلام کرد، هیئتی عالی رتبه از دبیرخانه این نهاد به ریاست حسام زکی، معاون دبیرکل اتحادیه عرب برای مشارکت در حل و فصل بحران سودان عازم خارطوم شد.

اتحادیه عرب اعلام کرد، به دستور احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب این هیئت را فرستاده تا با رهبران سودان از اقشار مختلف ملاقات کند.

این سفر با هدف حمایت از تلاش ها برای عبور از بحران سیاسی این کشور است تا خواسته های ملت سودان در جهت برقراری صلح و ثبات محقق شود.

همچنین گروه های معترض ابتکارعمل های مورد حمایت جهانی برای بازگشت به تقسیم قدرت با ارتش بعد از وقایع ماه گذشته میلادی را رد کرد و خواستار دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن بست در مذاکرات ارتش و غیرنظامیان سودان/ سفر هیئت اتحادیه عرب به خارطوم

بن بست در مذاکرات ارتش و غیرنظامیان سودان/ سفر هیئت اتحادیه عرب به خارطوم