مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 13:452021-11-06اجتماعي

برای توسعه گردشگری باید به محیط زیست توجه شود


رییس گروه گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: برای توسعه گردشگری باید اول به محیط زیست توجه شود.

- حجت الله عباسیان در نشست تخصصی با موضوع نقش تورهای گردشگری در حفاظت از محیط زیست و گردشگری پایدار با محوریت جلوگیری از تحریف (سوءاستفاده از محیط زیست) که امروز 15 آبان ماه به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، اداره کل حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی و با حضور تورهای گردشگری مجاز در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست برگزار شد، ضمن تشکر از جهاد دانشگاهی که چند سال است یکی از دغدغه آن ها محیط زیست است، اظهار کرد: دوستان ما در جهاد دانشگاهی نشان دادن که به مسئولیت اجتماعی خود پایبند هستند و دغدغه محیط زیست و گردشگری را دارند و در این راستا برنامه های مختلفی را برگزار کرده اند.

وی تصریح کرد: منطقه لرستان یکی از مناطق مناسب برای گردشگری است و کمتر جای را در جهان پیدا می کنید که قدمت بیش از 50 هزارساله را در زمینه زندگی بشری و تمدن داشته باشد.

رییس گروه گردشگری میراث فرهنگی لرستان خاطرنشان کرد: استان دارای بیش از 5 هزار اثر تاریخی بوده که حدود 2500 اثر ثبت ملی شده است.

عباسیان اضافه کرد: بزرگ ترین زمین لغزش جهان در استان لرستان وجود دارد که زمین لغزش سیمره است و بیش از 90 پل تاریخی دارد که اکثراً متعلق به دوره ساسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای توسعه گردشگری باید به محیط زیست توجه شود

برای توسعه گردشگری باید به محیط زیست توجه شود