مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-06اقتصادي

ماجرای کامیون های وارداتی پلیسی شد!


بعد از تعللی که در تعیین تکلیف و ترخیص کامیون های وارداتی دپو شده در گمرک در زمان تعیین شده وجود داشت این بار، دادستانی تهران از پلیس امنیت اقتصادی (فاتب) خواسته تا با احضار واردکنندکان و صاحبان این کامیون ها، - بعد از تعللی که در تعیین تکلیف و ترخیص کامیون های وارداتی دپو شده در گمرک در زمان تعیین شده وجود داشت این بار، دادستانی تهران از پلیس امنیت اقتصادی (فاتب) خواسته تا با احضار واردکنندکان و صاحبان این کامیون ها، جریان را مورد بررسی و رسیدگی قرار داده و تا یک هفته نتیجه را اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهلت یک ماهه تعیین تکلیف کامیون های وارداتی که طبق دستور دادستانی تهران در دستور کار قرار داشت در ششم آبان ماه به پایان رسید، اما گزارش گمرک ایران نشان داد که از بین بیش از 6000 دستگاه کامیون فقط حدود 500 دستگاه در این فاصله ترخیص شده است در حالی که طی توافقات صورت گرفته و با دستور دادستانی، موانع ترخیص برداشته شد.

در گزارش مربوطه، گمرک به جریان قصور و تخلف از سوی برخی دستگاه ها و البته واردکنندگان نیز اشاره شده و خواستار پیگیری از مرجع قضایی شده بود.

این در حالی است که تازه ترین اعلام معاون فنی گمرک ایران به ایسنا در رابطه با آخرین وضعیت کامیون های وارداتی از این حکایت دارد که به تازگی معاون دادستان تهران طی مکاتبه ای با ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کامیون های وارداتی پلیسی شد!

ماجرای کامیون های وارداتی پلیسی شد!