مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-06اقتصادي

134 پرونده قاچاق در شاهرود تشکیل شد


در حوزه تعزیرات حکومتی، طی شش ماهه نخست سال جاری، 134 پرونده در حوزه صنعت، معدن و تجارت شهرستان به ارزش 88 میلیارد ریال تشکیل شده است.

- ، ابوطالب جلالی ظهر شنبه در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه در حوزه تعزیرات حکومتی، طی شش ماهه سال جاری، 134 پرونده در شاهرود به ارزش 88 میلیارد ریال تشکیل شده است، بیان داشت: عزم جدی در مقابله با قاچاق در شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه طی نیم سال نخست 1400 همچنین 249 بازرسی در حوزه صمت به انجام رسید که 39 پرونده تشکیل شده است، تاکید کرد: میزان کشفیات قاچاق در حوزه نیروی انتظامی شهرستان شاهرود از 109 مورد در شش ماهه اول سال 99 به 100 مورد در شش ماهه نخست سال جاری کاهش یافته است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در حوزه های مختلف در شهرستان شاهرود، اقدامات در راستای اهداف کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان صورت گرفت، تاکید کرد: هماهنگی خوبی بین ارگان های ذی ربط در این زمینه وجود دارد.

جلالی همچنین با اشاره به اجرای طرح های مقابله ای با موضوع قاچاق به خصوص قاچاق دام در شاهرود، افزود: پلاک کوبی دام اثرات بسیار خوبی دارد و اگر به صورت 100 درصدی محقق شود، در بحث جلوگیری از قاچاق و توزیع نهاده ها بسیار مؤثر خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

134 پرونده قاچاق در شاهرود تشکیل شد

134 پرونده قاچاق در شاهرود تشکیل شد