مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-06سياسي

پرونده متهمان شهرداری زنجان در دادگاه تجدیدنظر است


دادستان زنجان به طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: پرونده متهمان فساد و ارتشاء در شهرداری در دادگاه تجدیدنظر است.

- ، حجت الاسلام محسن کرمی ظهر شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار زنجان در محل فرمانداری زنجان در جمع خبرنگاران، گفت: عدالت طلبی، حفظ حقوق بیت المال نباید موجب شود که حقوق افراد را نادیده بگیریم و باید عدالت برقرار شود.

وی اظهار کرد: از ابتدای پرونده همه تلاش ما این بوده که علاوه بر داشتن صحت عمل و ضمن برخورد با فساد حق افراد نیز در لابه لای کار رسانه ای گم نشود.

دادستان زنجان با بیان اینکه امروز هم وقتی افراد حق اعتراض دارند باید رسیدگی شود، گفت: آن طور که ما اطلاع داریم دادگاه تجدید نظر در این پرونده سنگین، رسیدگی لازم را انجام می دهد و به زودی رای اعلام می شود.

کرمی با بیان اینکه عمده متهمان پرونده به رای اعتراض کردند و برخی نیز برای بهره گیری از تخفیف قانونی در پذیرش رای این کار را نکردند، تاکید کرد: پرونده متهمان فساد و ارتشاء در شهرداری در دادگاه تجدیدنظر است و پرونده در پی اعتراض برخی از متهمان پرونده به دادگاه تجدید نظر رفته است و به محض قطعیت پیدا کردن رأی نسبت به اجرای آن اقدام خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده متهمان شهرداری زنجان در دادگاه تجدیدنظر است

پرونده متهمان شهرداری زنجان در دادگاه تجدیدنظر است