مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 12:002021-11-06سياسي

بازتاب سیلی سپاه به آمریکا/ از شادی ملت ها تا تحریف و سانسور غربی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ماجرای افتخارآفرینی اخیر سپاه مطابق همیشه مردم عزتمند ایران و همچنین طرفداران مقاومت در کشورهای منطقه بلکه جهان از این شاهکار خوشحال شدند و در شبکه های اجتماعی به تجلیل و تحسین این اقدام مقتدرانه پاسداران انقلاب .

- در ماجرای افتخارآفرینی اخیر سپاه مطابق همیشه مردم عزتمند ایران و همچنین طرفداران مقاومت در کشور های منطقه بلکه جهان از این شاهکار خوشحال شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ماجرای افتخارآفرینی اخیر سپاه مطابق همیشه مردم عزتمند ایران و همچنین طرفداران مقاومت در کشورهای منطقه بلکه جهان از این شاهکار خوشحال شدند و در شبکه های اجتماعی به تجلیل و تحسین این اقدام مقتدرانه پاسداران انقلاب اسلامی پرداختند اما رسانه های وابسته غربی و همچنین غربگرایان داخلی و چهره های برجسته جریان بدنام مدعی اصلاح طلبی نتوانستند عصبانیت و ناراحتی خود را از این موضوع یعنی اقتدار آفرینی جدید سپاه کتمان کنند.

ساعات میانی روز دوازدهم آبان بود که شبکه خبر از اقتدارآفرینی دلاورمردان سپاه پاسداران در آب های دریای عمان در مقابله با دزدی دریایی آمریکایی ها خبر داد.

زمان واقعه به ده روز پیش برمی گشت که جوانان جان بر کف نیروی دریایی سپاه نه تنها در یک جدال شش ساعته جلوی سرقت نفت ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب سیلی سپاه به آمریکا/ از شادی ملت ها تا تحریف و سانسور غربی ها

بازتاب سیلی سپاه به آمریکا/ از شادی ملت ها تا تحریف و سانسور غربی ها