مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-06اقتصادي

جفای اتحادیه مشاورین املاک در حق مردم و اعضای اتحادیه


در حالی که صنعت ساخت و ساز این روزها با رکود همراه است، رییس اتحادیه املاک بر چه اساسی مدعی نقش مثبت مشاورین املاک در تقویت و رونق صنعت ساخت و ساز شده است؟ - خبرگزاری فارس ـ اراک؛ به رغم افزایش بی حساب و کتاب و کاملا غیرمنطقی قیمت مسکن و رکود صنعت ساخت و ساز در سال های اخیر، رییس اتحادیه مشاورین املاک اخیرا طی اظهاراتی تعجب برانگیز از نقش مفید و مثبت مشاورین املاک در گسترش صنعت ساخت و ساز کشور سخن گفته اند.

وی در ادامه و در اعتراض به اقدام تبانی و تقلب در جریان خرید و فروش املاک نیز بسیار ناچیز است و از همه مهمتر اینکه عرضه و تقاضا در این کشورها تقریبا مشخص و متعادل است و لذا قیمت ها از ثبات نسبی برخوردار است.

احمدرضا هدایتی می افزاید: در حالی که در کشور ما به علل مختلف (اعم از موجه و غیرموجه) شرایط کاملاً متفاوت است و به همین دلیل می شود مدعی شد که اتحادیه مشاورین املاک در ایران با اتکاء به تعرفه ای که سال ها بر اجرای آن تأکید داشته، نه فقط در حق ملت و مملکت، بلکه در حق خود مشاورین املاک نیز ظلم کرده است.

  وی بیان می کند: در حق مملکت و هموطنان خود ظلم کرده، چون شیوه دریافت حق الزحمه و تعرفه ای که مورد تأیید و تأکید آنهاست، سبب شده تا برخی از مشاورین املاک برای کسب درصد بیشتر، به هر روش مشروع و نامشروعی برای افزایش غیرمنطقی قیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جفای اتحادیه مشاورین املاک در حق مردم و اعضای اتحادیه

جفای اتحادیه مشاورین املاک در حق مردم و اعضای اتحادیه