مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-06اجتماعي

برخورد با تورهای گردشگری غیرمجاز وظیفه کیست؟


برخورد با این تورها در حیطه وظایف کدام اُرگان است؟ - ایسنا/لرستان یک فعال گردشگری گفت: برخورد با این تورها در حیطه وظایف کدام اُرگان است؟ آریا مرادی امروز در نشست تخصصی با موضوع نقش تورهای گردشگری در حفاظت از محیط زیست و گردشگری پایدار با محوریت جلوگیری از تحریف(سوءاستفاده از محیط زیست) که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، اداره کل حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی و با حضور تورهای گردشگردی مجاز در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهار کرد: ما به عنوان تورهای گردشگری همواره در برابر طبیعت احساس مسئولیت کرده و در مسائل و مشکلات محیط زیستی مانند آتش سوزی درختان همواره پای ثابت بوده ایم.

وی ادامه داد: ما از دستگاه های ذی ربط انتظار همکاری داریم و بیشتر مخاطب ما میراث فرهنگی است.

مرادی عنوان کرد: در دوران کرونا گفتند که تورهای گردشگری مجاز حق بردن تور به دامن طبیعت را ندارند، اما همان زمان از استان های دیگر با ما تماس می گرفتند که می خواهند به استان ما تور بیاورند، اگر بنا بر نبردن تور است کل تورهای کشور باید محدودیت داشته باشد.

این نماینده تور گردشگری با اشاره به این که نیاز به مقابله با کسی نیست که تور گردشگری مجاز دارد، چراکه آن گروه آنقدر دلسوز طبیعت است که مجوز گرفته است، تصریح کرد: ما باید جلوی تورها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تورهای گردشگری غیرمجاز وظیفه کیست؟

برخورد با تورهای گردشگری غیرمجاز وظیفه کیست؟