مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:302021-11-06اجتماعي

لزوم اجرا و حفظ گردشگری پایدار در لرستان


معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان گفت: ما فعالان حوزه محیط زیست باید دست به دست هم بدهیم که بتوانیم تعادل و گردشگری پایدار را اجرا و حفظ کنیم که در این راستا تعامل با میراث فرهنگی یک امتیاز مثبت است که باید به آن فکر کرد.

- امین آزادبخت در نشست تخصصی با موضوع نقش تورهای گردشگری در حفاظت از محیط زیست و گردشگری پایدار با محوریت جلوگیری از تحریف(سوءاستفاده از محیط زیست) که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، اداره کل حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی و با حضور تورهای گردشگردی مجاز در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی لرستان در معاونت فرهنگی یک سازمانی تحت عنوان سازمان دانشجویان دارد که کار آن توسعه فعالیت های دانشجویی است.

وی با اشاره به این که یکی از اهداف این سازمان توسعه فعالیت های زیست محیطی در بین دانشجویان است، عنوان کرد: در این راستا حدود 12 سال است کانون دانشجویی همیاران طبیعت به عنوان اولین کانون دانشجویی در استان و اولین کانون دانشجویی در جهاد دانشگاهی کل کشور راه اندازی شده و فعالیت های خوبی را در حوزه محیط زیست انجام داده است.

آزادبخت با اشاره به این که ما در بین کانون ها و فعالین محیط زیست توانستیم دو بار رتبه برتر کشور را کسب کنیم، بیان کرد: طی دو سال گذشته متأسفانه به عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرا و حفظ گردشگری پایدار در لرستان

لزوم اجرا و حفظ گردشگری پایدار در لرستان