مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:152021-11-06اجتماعي

آلاینده دی اکسید گوگرد 2 روز هوای تهران را آلوده کرد


در پدیده ای کم سابقه طی سال های اخیر، در روز اول آبان، آلاینده دی اکسید گوگرد به میزان قابل توجهی افزایش یافت و با غلظتی برابر 84 به عنوان آلاینده شاخص هوا معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن روشنی، با اعلام اینکه طی مدت مذکور، آلاینده ذرات معلق کوچک تر از دو و نیم میکرون در 12 روز و آلاینده ذرات معلق کوچک تر از ده میکرون در 2 روز به صورت همزمان بالاتر از حد مجاز قرار گرفتند، گفت: بیشترین شاخص ثبت شده برای ذرات معلق کوچک تر از ده میکرون برابر 130 و بیشترین شاخص برای ذرات معلق کوچک تر از دو و نیم میکرون برابر 134 بود.

وی با اشاره به اینکه هر دو روز آلوده به لحاظ ذرات معلق کوچک تر از ده میکرون در 6 روز ابتدایی مهرماه به علت گرد و غبار ناشی از خشکی زمین اتفاق افتاد، اظهار داشت: با سردتر شدن هوا و کمبود تهویه لازم در شهر، غلظت ذرات معلق ریزتر که منشاء آن انسان ساخت و بیشتر ناشی از حمل و نقل شهری و استفاده از وسایل نقلیه موتوری در شهر است، افزوده شد.

روشنی با بیان اینکه در پدیده ای کم سابقه طی سال های اخیر، در روز اول آبان، آلاینده دی اکسید گوگرد به میزان قابل توجهی افزایش یافت و با غلظتی برابر 84 به عنوان آلاینده شاخص هوا معرفی شد، تصریح کرد: هر چند در این روز، میزان شاخص فراتر از حد مجاز نبود ولی افزایش این عدد در کنار کاهش تعداد روزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلاینده دی اکسید گوگرد 2 روز هوای تهران را آلوده کرد

آلاینده دی اکسید گوگرد 2 روز هوای تهران را آلوده کرد