مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:102021-11-06فرهنگي

مجموعه شش جلدی، داستان هایی برای کودکان منتشر شد


شش اثرجدید پناهی با نام وانت آبی قراضه،اردک پزپزی و بز وزوزی، یک بچه زرافه ی صبحانه نخور،آقای کلوچه پز گلابتون و زنگوله ی هزارساله و سه غول کچل به دنبال گنج توسط انتشارات محراب قلم منتشر شد.

- ، شش کتاب داستان جدید اثر پروین پناهی توسط انتشارات محراب قلم وارد بازار نشر کتاب کودک شد.

پروین پناهی با اعلام این خبر گفت: دبیر ادبی این داستان ها که قرار است در قالب یک مجموعه هم به چاپ برسند، استاد مجید راستی بود و هدی حدادی نیز مدیریت هنری این مجموعه را بر عهده داشت.

وی در ادامه افزود: این کتاب ها که برای قصه خوانی بزرگترها و همچنین روخوانی بچه های بالای هشت سال مناسب است، شامل داستان های کوتاه طنزآمیز، تخیلی و افسانه ای است.

وانت آبی قراضه با تصویرگری مجید صابری نژاد، اردک پزپزی و بز وزوزی با تصویرگری سعیده کشاورز، یک بچه زرافه ی صبحانه نخور با تصویرگری مهشید آسوده خواه، آقای کلوچه پز با تصویرگری سحر خراسانی، گلابتون و زنگوله ی هزارساله با تصویرگری زهرا زرین پور و سه غول کچل به_دنبال گنج با تصویرگری محمدحسین ماتک عناوین این شش اثر جدید پروین پناهی از سری کتاب های مهتاب برای کودکان است.

به گفته پناهی از بین این شش اثر، کتاب گلابتون و زنگوله ی هزارساله با تصویرگری زهرا زرین پور برنده جایزه تصویرگری بین المللی فستیوال گاو اوکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه شش جلدی، داستان هایی برای کودکان منتشر شد

مجموعه شش جلدی، داستان هایی برای کودکان منتشر شد