مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-06سياسي

یاران صلح رضوی؛ مروج فرهنگ حل اختلاف می شوند


با امضای تفاهم نامه فی مابین بنیاد کرامت رضوی و مرکز توسعه حل اختلاف کشور، یاران صلح رضوی؛ مروج فرهنگ حل اختلاف می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، در نشست مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی و رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور، تفاهم نامه ای به امضاء رسید که با اجرایی شدن آن، از ظرفیت یاران صلح رضوی در سراسر کشور برای توسعه فرهنگ صلح، سازش و حل اختلاف استفاده خواهد شد.

بر اساس این تفاهم نامه، از ظرفیت های مذهبی و اجتماعی برای حل وفصل اختلافات مردم و ایجاد سازش و رضایت در پرونده‎های قضایی و همچنین گسترش فرهنگ صبر، صلح، بخشش و رضایت، استفاده خواهد شد تا گام مهمی برای کاستن از میزان پرونده های محاکم قضایی برداشته شود.

طبق این تفاهم نامه، مرکز توسعه حل اختلاف، در زمینه اعتباربخشی و معرفی یاران صلح رضوی، اجرای دوره های آموزشی و توانمندسازی آن ها و همچنین پایش و نظارت بر اقدامات و فعالیت ها اقدام خواهد کرد و برخی پرونده ها را برای ایجاد و صلح و سازش به یاران صلح رضوی ارجاع خواهد داد.

بنیاد کرامت رضوی نیز متقابلاً انجام اقداماتی ازجمله معرفی افراد متعهد، توانمند و علاقه مند برای فعالیت به عنوان یاران صلح رضوی، برگزاری دوره های آموزشی، مشارکت در ایجاد صندوق حمایتی، اقدامات فرهنگی و رسانه ای برای ترویج صلح، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاران صلح رضوی؛ مروج فرهنگ حل اختلاف می شوند

یاران صلح رضوی؛ مروج فرهنگ حل اختلاف می شوند