مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-06دانش

آغاز واکسیناسیون دوز سوم کرونا در استان مرکزی


رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه تزریق دوز سوم واکسن کرونا آغاز شده است، گفت: دانشگاهها و آموزش و پرورش نیز باید آمار واکسیناسیون دانشجویان و دانش آموزان را اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان مرکزی، با بیان اینکه در شهرستان ها شاهد تغییر رنگ بندی کرونایی هستیم، عنوان کرد: وضعیت تفرش قرمز و محلات و کمیجان نارنجی شده، وضعیت شکننده است و علیرغم سیر ثابت آمارها اما باید محتاط بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در کشور 14 استان روند نزولی و 10 استان صعودی و باقی وضعیت ایستایی دارند و در اطراف استان مرکزی وضعیت متغیری را شاهدیم و باید هوشیارتر وضعیت را دنبال کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: در استان مرکزی تاکنون 85 درصد جمعیت بالای 12 سال یک دوز و 60 درصد دو دوز را دریافت کرده اند که وضعیت قابل قبولی را نشان می دهد، ولی باید به سرعت به رقم 85 درصد در تزریق دو دوز واکسن برسیم و البته تا پایان ماه به 70 درصد می رسیم.

جمالیان گفت: با توجه به بارش های اخیر، لازم است که اطلاع رسانی شود که در صورت مرطوب شدن ماسک باید تعویض ماسک انجام گیرد.

وی بیان کرد: تا امروز در مراکز جامع سلامت تست رپید در فضای باز انجام می گرفت، اما با برودت هوا امکان تست در فضای باز وجود ندارد و با انتقال تست گیری به داخل ساختمان، تداخل خدماتی در مراکز سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون دوز سوم کرونا در استان مرکزی

آغاز واکسیناسیون دوز سوم کرونا در استان مرکزی