مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 11:002021-11-06اجتماعي

کمک به تجهیز و نوسازی مدارس؛ گام هایی برای ارتقای عمق کیفیت علم آموزی


تجهیز و نوسازی مراکز آموزشی از دیرباز به عنوان یکی از محورهای اصلی اقدامات خیرخواهانه در دستور کار خیّرین و خیرخواهان جامعه بوده و هم اکنون نیز به عنوان اقدام زمینه ساز آموزش و تحصیلی مورد توجه دلسوزان و نیک اندیشان جامعه قرار دارد.

- اهمیت این اقدام از آن رو است که هرچه هزینه برای تجهیز و نوسازی مدارس و مراکز علمی و آموزشی در کشور صورت پذیرد، کیفیت علم آموزی و رشد و تعالی در جامعه افزون شده و بالتبع آینده بهتری در انتظار خواهد بود.

هم از اینرو است که اکنون سهم عمده ای از منابع خیرخواهانه جامعه، امروز به سمت تجهیز و نوسازی مدارس در کشور هدایت شده و البته با توجه به نیاز روز افزون این بخش و نیز ایجاد تقاضاهای جدید در این حوزه، همچنان به عنوان بستری برای انجام اقدام خیر، شناخته می شود.

این سنت گرچه در طول تاریخ با فراز و فرود های فراوانی مواجه بوده اما همچنان در کشور ما از سوی نهادهای تاثیر گذار فرهنگی و اقتصادی و افراد صاحب مکنت مالی تعقیب می شده به گونه ای که ساخت و تجهیز مدارس به ویژه در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، روندی شتابان و مطلوب داشته است.

اما علاوه بر افراد خیّر در جامعه، برخی نهادها و تشکل ها نیز در راستای کمک به سازندگی کشور و بستر سازی و نیز فرهنگ سازی برای آیندگان، وارد این میدان شده و گام هایی در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به تجهیز و نوسازی مدارس؛ گام هایی برای ارتقای عمق کیفیت علم آموزی

کمک به تجهیز و نوسازی مدارس؛ گام هایی برای ارتقای عمق کیفیت علم آموزی