مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-06سياسي

شهردار شهرکرد: همه دستگاه ها در شرایط بحران به میدان بیایند


شهرداری در شرایط عادی در همه زمینه ها خدمات زیادی را به شهروندان ارائه می کند اما در شرایط بحران همه دستگاه ها باید برای خدمات رسانی به مردم به میدان بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی ظهر امروز در دیدار با سرپرست سازمان مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ضمن تاکید بر اهمیت و نقش ویژه شهرداری ها در مراحل چهارگانه مدیریت بحران گفت: رشد و توسعه در هیچ زمینه ای بدون آموزش و پژوهش محقق نمی شود که امیدواریم این مهم با درایت و پیگیری دستگاه های اجرایی استان بیش از پیش محقق شود.

شهردار شهرکرد با تاکید بر اهمیت مردمی بودن آموزش ها، افزود: برگزاری دوره های آموزشی و استفاده از تبلیغات در محیط شهری در راستای فرهنگ سازی و ترویج موضوعات آموزشی مدیریت بحران در استان امری ضروری است.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون شهرداری ها، مسئولیت امور شهری بر عهده شهرداری است، خاطرنشان کرد: شهرداری متولی اموری نظیر آتش نشانی و خدمات ایمنی، عمران شهری، حمل و نقل شهری، مدیریت پسماند و دفع مواد زائد و.

بوده و در شرایط عادی در این زمینه ها خدمات زیادی را به شهروندان ارائه می کند اما در شرایط بحران همه دستگاه ها باید برای خدمات رسانی به مردم به میدان بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار شهرکرد: همه دستگاه ها در شرایط بحران به میدان بیایند

شهردار شهرکرد: همه دستگاه ها در شرایط بحران به میدان بیایند