مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-06سياسي

مشارکت 58 درصدی مهندسان اردبیلی در انتخابات نظام مهندسی


معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: مشارکت جامعه مهندسان در نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل 58 درصد گزارش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام باباخانی ظهر شنبه در آیین اعطای اعتبارنامه اعضای نهمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل اظهار کرد: فرآیند انتخابات نهمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از اردیبهشت ماه امسال آغاز شد و با تشکیل هیئت اجرایی و نظارت سعی شد مراحل ثبت نام و برگزاری انتخابات در ماه های اخیر به انجام برسد.

وی تصریح کرد: تفاوت امسال انتخابات با دوره های قبل برگزاری آن به شکل الکترونیکی و غیرحضوری بود که با توجه به شرایط کرونایی سعی کردیم برای اولین بار این تجربه را در استان به انجام برسانیم تا انتخابات با روند مطلوب و به دور از حاشیه با نظم و امنیت کامل برگزار شود.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در دوره گذشته اعضای جامعه مهندسانی که واجد شرایط برای رأی دادن بودند، بیش از 10 هزار نفر بوده که در این دوره از انتخابات تعداد اعضای جامعه مهندسان به 11 هزار و 500 نفر رسید.

باباخانی افزود: در سال 97 که شاهد برگزاری هشتمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بودیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 58 درصدی مهندسان اردبیلی در انتخابات نظام مهندسی

مشارکت 58 درصدی مهندسان اردبیلی در انتخابات نظام مهندسی