مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-06دانش

سند اسلامی شدن دانشگاهها باید شاخص انتصاب روسای دانشگاه باشد


معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: وزیر علوم زمان انتصاب رؤسای دانشگاه از آنها درباره چگونگی تحقق سند اسلامی شدن دانشگاه سوال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازوام بگیرم که در سال های گذشته فرمودند که ما اول فکر می کردیم موضوع اسلامی شدن دانشگاه ها موضوع ساده ای است و به آسانی محقق می شود اما هر چه جلو رفتیم و تلاش کردیم بعد متوجه شدیم این موضوع پیچیده ای است.

وی ادامه داد: حقیقت امر این است که یکی از قدیمی ترین سندهایی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی تهیه شده همین سند اسلامی شدن دانشگاه ها است و اتفاقاً سندی است که یک بار هم ویرایش خورده و امروز یک سند خیلی متعالی در عرصه اسلامی شدن دانشگاه ها داریم.

به جای سند اسلامی شدن دانشگاه ها بگوییم سند تحول نظام آموزش عالی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها ادامه داد: شاید بهتر باشد به جای سند اسلامی شدن دانشگاه ها بگوییم سند تحول نظام آموزش عالی، چون برخی وقت ها وقتی از واژه سند اسلامی شدن صحبت می کنیم برخی گمان می کنند که شاید قرار است از این پس در دانشگاه مسجد بسازیم، یا در پوشش دانشجویان تغییری ایجاد شود، یا قرار است یکسری تغییرات در ظواهر ایجاد شود اما اسلامی شدن دانشگاه ها اصلاً این نیست، اسلامی شدن دانشگاه ها یعنی آنچه در دانشگاه ها تدریس می شود یک مبنای دقیقی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند اسلامی شدن دانشگاهها باید شاخص انتصاب روسای دانشگاه باشد

سند اسلامی شدن دانشگاهها باید شاخص انتصاب روسای دانشگاه باشد