مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-06اقتصادي

پیش بینی برداشت 200 تن ماهی گرم آبی در سرخس


مدیر جهاد کشاورزی سرخس از برداشت ماهی های گرم آبی در این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت ماهی های گرم آبی از مهر ماه در شهرستان سرخس آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان دوره برداشت حدود 200 تن ماهی از 45 واحد استخر پرورش ماهی در شهرستان برداشت شود.

- محمد علی رهنما در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: شهرستان سرخس یکی از قطب های تولید ماهی های گرم آبی در استان است که رتبه دوم تولید ماهی گرمابی در سطح استان را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: شرایط آب و هوایی مناسب، طول دوره گرما و منابع آبی باعث شده شرایط بسیار خوبی برای پرورش و تولید ماهیان گرمابی در شهرستان فراهم شود، به طوری که این شهرستان در سال 96 با ثبت رکورد 260 تن تولید در طول دوره برداشت در سال رتبه نخست استان به لحاظ تولید ماهی های گرم آبی را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه میزان تولید ماهی گرم آبی در سال جاری حدود 200 تن در طول دوره برداشت برآورد شده، افزود: برداشت ماهی از استخرهای پرورش ماهی شهرستان از مهر ماه آغاز شده و در حال حاضر 45 واحد پرورش ماهی گرم آبی و 2 مزرعه در شهرستان فعال بوده و انواع ماهی های کپور شامل آمور، بیگ هد و فیتوفاگ مهمترین ماهی های گرم آبی پرورشی در شهرستان سرخس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 200 تن ماهی گرم آبی در سرخس

پیش بینی برداشت 200 تن ماهی گرم آبی در سرخس