مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-06اجتماعي

وقوع 156 فقره تصادف رانندگی در روز بارانی اصفهان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با بیان اینکه امروز وضعیت ترافیکی اصفهان عادی است، گفت: بارندگی، آبگرفتگی و از کار افتادن چراغ های راهنمایی و رانندگی در روز گذشته مشکلات ترافیکی زیادی در اصفهان به وجود آورد و منجر به 156 فقره تصادف شد.

- سرهنگ محمد رضا محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز مشکلی نداریم و وضعت ترافیکی اصفهان عادی است، اظهار کرد: روز گذشته، به دلیل بارندگی و آبگرفتگی و قطع چراغ های راهنمایی و رانندگی در حدود 10 تقاطع شهر اصفهان مشکلات ترافیکی به وجود آورد.

خوشبختانه روز تعطیل بود، اما اگر روزهای عادی بود قطعا مردم با مشکلات عدیده ای مواجه می شدند.

وی با بیان اینکه شرایط امروز اصفهان با روز گذشته قابل قیاس نیست، گفت: امروز چراغ های راهنمایی و رانندگی وصل است، آبگرفتگی در سطح خیابان های شهر و معابر نداریم و شرایط ترافیکی روال عادی دارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به وقوع 156 فقره تصادف در بارندگی های روز گذشته، افزود: 15 مورد از 156 مورد تصادف رانندگی منجر به مجروحیت 17 نفر از شهروندان شد.

به گفته وی، 119 فقره از تصادفات روز گذشته مربوط به کلان شهر اصفهان بود که 3 فقره آن منجر به واژگونی و 10 فقره منجر به مجروحیت رانندگان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 156 فقره تصادف رانندگی در روز بارانی اصفهان

وقوع 156 فقره تصادف رانندگی در روز بارانی اصفهان