مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-06پزشكي

تزریق تاکنون 4 میلیون و 460 هزار دوز واکسن در خوزستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تاکنون 4 میلیون و 460 هزار دوز واکسن کرونا در استان خوزستان تزریق شده است و در مجموع، 74.

3 درصد افراد بالای 18 سال حداقل یک دوز و 49.

- 6 درصد دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (15 آبان ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به افزایش شهرهای نارنجی خوزستان اظهار کرد: بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور، در استان خوزستان سه شهر در وضعیت نارنجی و 9 شهر در وضعیت زرد و 15 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بر این اساس شهرهای رامهرمز، مسجدسلیمان و کارون در وضعیت نارنجی کرونایی و شهرستان های اهواز، اندیمشک، دزفول، خرمشهر، آبادان، شوشتر،گتوند، ایذه و امیدیه در وضعیت زرد هستند.

شهرستان های بهبهان، آغاجاری، رامشیر، هندیجان، باغملک، شوش، اندیکا، لالی، هفتکل، باوی، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه، ماهشهر و شادگان نیز در وضعیت آبی قرار گرفته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مراجعه و بستری در مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان با شیب ملایم رو به کاهش است.

در حال حاضر 384 بیمار در بیمارستان های خوزستان بستری هستند که 230 نفر از این تعداد در بخش های عادی و 154 نفر در بخش های ویژه بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق تاکنون 4 میلیون و 460 هزار دوز واکسن در خوزستان

تزریق تاکنون 4 میلیون و 460 هزار دوز واکسن در خوزستان