مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-06سياسي

مدیریت شهری ارومیه تفکر سرمایه گذاری ندارد/ضرورت احصاءظرفیت ها


دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نبود تفکر سرمایه گذاری در مدیریت شهری و عدم هماهنگی با دستگاههای بالاتر و دستگاههای نظارتی از مهمترین معضلات حوزه سرمایه گذاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احد یوسفی پیش از ظهر شنبه در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری، مشارکت و گردشگری و در خصوص موضوع سرمایه گذاری با انتقاد از روند فعلی در سطح شهر افزود: با نگاه فعلی موجود در ارومیه و در سطح تمامی دستگاه ها نمی توان به حوزه سرمایه گذاری نگاه امیدوارانه داشت.

وی با اشاره به ضرورت جذب سرمایه گذار اظهار کرد: این سرمایه گذار است که موجب دعوت سایر سرمایه گذاران می شود و ظرفیت های شهر را تبلیغ می کند، افرادی که سرمایه دارند تحقیق می کنند و هر کجا توجیه اقتصادی داشته باشد به آنجا می روند و با بروکراسی اداری و نگاه کارمندی هیچ خروجی را نمی توان شاهد بود.

یوسفی تصریح کرد: در ارومیه و شهرداری زیرساخت های خوبی وجود دارد و سرمایه گذاران خوبی هم وجود دارد اما بلد نیستیم و یاد نگرفته ایم از این ظرفیت ها استفاده و به دنبال جذب سرمایه برویم و جذابیت ایجاد کنیم.

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه تأکید کرد: اگر ظرفیت های خودمان را شناسایی کنیم می توانیم تحول در شهر ایجاد کنیم اما غفلت کرده ایم و در سایه اجرای نامناسب سیاست ها در این حوزه موفقیت چندانی به دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری ارومیه تفکر سرمایه گذاری ندارد/ضرورت احصاءظرفیت ها

مدیریت شهری ارومیه تفکر سرمایه گذاری ندارد/ضرورت احصاءظرفیت ها