مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-06اقتصادي

زنگ خطر آلاینده دی اکسید گوگرد در هوای تهران به صدا در آمد


وی با بیان اینکه در پدیده ای کم سابقه طی سال های اخیر، در روز اول آبان آلاینده دی اکسید گوگرد به میزان قابل توجهی افزایش یافت، گفت: این امر را می توان زنگ خطری برای مطرح شدن گاز دی اکسید گوگرد به عنوان یکی از آلاینده های مهم شهر تهران دانست.

- وی با بیان اینکه در پدیده ای کم سابقه طی سال های اخیر، در روز اول آبان آلاینده دی اکسید گوگرد به میزان قابل توجهی افزایش یافت، گفت: این امر را می توان زنگ خطری برای مطرح شدن گاز دی اکسید گوگرد به عنوان یکی از آلاینده های مهم شهر تهران دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محسن روشنی با بیان اینکه در پدیده ای کم سابقه طی سال های اخیر در روز اول آبان آلاینده دی اکسید گوگرد به میزان قابل توجهی افزایش یافت و با غلظتی برابر با 84 به عنوان آلاینده شاخص هوا معرفی شد، گفت: هر چند در این روز میزان شاخص فراتر از حد مجاز نبود ولی افزایش این عدد در کنار کاهش تعداد روزهای پاک و افزایش تعداد روزهای قابل قبول به لحاظ این آلاینده در مدت مورد بررسی حائز اهمیت است.

مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه می توان این امر را زنگ خطری برای مطرح شدن گاز دی اکسید گوگرد به عنوان یکی از آلاینده های مهم شهر تهران دانست، اظهار کرد: پیش بینی می شود در روزهای سردتر و در صورت استفاده از سوخت های بی کیفیت و حاوی سول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر آلاینده دی اکسید گوگرد در هوای تهران به صدا در آمد

زنگ خطر آلاینده دی اکسید گوگرد در هوای تهران به صدا در آمد