مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-06بين الملل

بازگشایی مسیر ارتباطی شرق و غرب لیبی در پی فشارهای بین المللی


منابع لیبیایی اعلام کردند،در پی فشارهای اعمال شده از سوی کشورهای غربی، شورشیان مصراته مسیر رابط بین شرق و غرب لیبی را بازگشایی کردند.

- منابع لیبیایی اعلام کردند،در پی فشارهای اعمال شده از سوی کشورهای غربی، شورشیان مصراته مسیر رابط بین شرق و غرب لیبی را بازگشایی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسکای نیوز عربی، منابع اعلام کردند، شبه نظامیان شهر مصراته واقع در غرب این کشور از دروازه بوقرین که در روزهای گذشته در آنجا مستقر شده و مانع حرکت کامیون ها و سایر خودروها می شدند، عقب نشینی کردند.

منابع مذکور همچنین اعلام کردند، عقب نشینی این شبه نظامیان، پس از فشار اعمال شده از سوی کشورهای غربی صورت گرفت که آنها را تهدید به اعمال تحریم کردند، زیرا آنها ثبات لیبی را تهدید و در مسیر راهکار سیاسی ممانعت ایجاد می کردند.

در همین راستا، محمد الرجبانی، تحلیگر سیاسی لیبیایی تصریح کرد، این اقدامات در چارچوب تمایل شبه نظامیان به ایجاد مانع در مسیر برگزاری انتخابات سراسری که قرار است در 24 دسامبر آتی برگزار شود، انجام شده است و جای سوال دارد که چگونه این گروه ها به ادعای اینکه از حقوق برخوردارند اقدام به قطع مسیرها و ممانعت از تردد کامیون ها و عابران پیاده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مسیر ارتباطی شرق و غرب لیبی در پی فشارهای بین المللی

بازگشایی مسیر ارتباطی شرق و غرب لیبی در پی فشارهای بین المللی