مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:402021-11-06اقتصادي

حل مشکل کارخانه صنعتی با بیش از 300 نیروی کار با ورود دادگستری اشتهارد


با ورود دستگاه قضایی و ممانعت از توقف فعالیت یک واحد تولیدی در این شهرستان، علاوه بر حفظ اشتغال 300 نفر، زمینه برای به کارگیری 400 نیروی کار دیگر در آینده فراهم شد.

- ایسنا/البرز رییس دادگستری اشتهارد گفت: با ورود دستگاه قضایی و ممانعت از توقف فعالیت یک واحد تولیدی در این شهرستان، علاوه بر حفظ اشتغال 300 نفر، زمینه برای به کارگیری 400 نیروی کار دیگر در آینده فراهم شد.

علی بستامی با اشاره به طرح مشکلات کارخانه فراگستر بیستون توسط مدیران این شرکت با حضور در دادگستری شهرستان اشتهارد گفت: این کارخانه بزرگ که در زمینه تولیدات و ساخت دکل های بزرگ برق فعالیت می کند توانسته فقط به صورت مستقیم برای 300 نفر ایجاد اشتغال کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دادگستری شهرستان اشتهارد افزود: این شرکت با مسدودی کد بورسی خود مواجه شد بوده و این اتفاق این واحد تولیدی را با مشکل جدی تهیه مواد اولیه مواجه کرده بود که علاوه بر اینکه از مواد اولیه کیفی و تولید محصولات باکیفیت و رقابت مناسب در بازار محروم شده بود سالانه مستقیما بیش از 50 میلیارد ریال ضرر مادی به علت خرید مواد اولیه بالاتر از طریق مبادی غیر رسمی متحمل می شد.

وی با اشاره به اینکه ادامه فعالیت این شرکت با این شرایط به مشکل خورده بود بیان کرد: مشکلات برای حدود یکسال گریبانگیر این واحد صنعتی بود و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل کارخانه صنعتی با بیش از 300 نیروی کار با ورود دادگستری اشتهارد

حل مشکل کارخانه صنعتی با بیش از 300 نیروی کار با ورود دادگستری اشتهارد