مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-06سياسي

14 سال گمنامی یک شهید


حسین در ابتدای سال 61 مجروح شد و پس از یک ماه بستری شدن در بیمارستان هم به کسی اطلاع نداد؛ چون به فکر خانواده و مادرش بود که مبادا ناراحت شود و در نهایت در ادامه عملیات «مسلم ابن عقیل» با رشادت تمام و فداکاری تمام به درجه رفیع شهادت نائل شد.

- حسین در ابتدای سال 61 مجروح شد و پس از یک ماه بستری شدن در بیمارستان هم به کسی اطلاع نداد؛ چون به فکر خانواده و مادرش بود که مبادا ناراحت شود و در نهایت در ادامه عملیات مسلم ابن عقیل با رشادت تمام و فداکاری تمام به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهید حسین شکراییان فرزند محمدحسن متولد 1337 دانشجوی رشته مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت بود و اویل آبان ماه جاری هویت این شهید که سال 1386 در دانشگاه صنعتی اصفهان خاکسپاری شده بود، پس از آزمایش ژنتیک (DNA) شناسایی و مشخص شد.

به همین مناسبت مروری بر زندگی او خواهیم داشت.

حسین شکراییان دانش آموز نخبه دبیرستان ابن سینای همدان بود.

او از استعداد فوق العاده ای برخوردار بود و در سال 56 در علم و صنعت در رشته مهندسی عمران پذیرفته شد، قبولی او در علم و صنعت تهران شروع یک تحول بنیادین در فکر و اندیشه او بود.

در شرایطی که مکاتب مختلف مسیرهای انحرافی را تبلیغ می کردند، او راه و خط امام را آگاهانه انتخاب کرد، کتاب های شهید مطهری را به عنوان پایه اصلی تفکری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 سال گمنامی یک شهید

14 سال گمنامی یک شهید