مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-06پزشكي

کمبود پزشک متخصص در مراکز درمانی تأمین اجتماعی خراسان جنوبی


مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به کمبود پزشک متخصص در مراکز درمانی سازمان گفت: تنها 3 نیروی متخصص و تعدادی هم متخصص مهمان با تامین اجتماعی در استان همکاری می کنند.

- ، با بیان اینکه بر اساس قانون، سازمان تأمین اجتماعی مکلف به ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان است، بیان داشت: در عین حال قانون گذار تأمین زیر ساخت و مجوزهای تأمین این زیر ساخت را برای این سازمان به طور کامل ندیده است.

وی با بیان اینکه در زمان تصویب قانون الزام، این زیر ساخت ها در اختیار ما بود اما بعد از سازمان گرفته شد، بیان داشت: سهمیه استفاده از نیروهای متخصص فارغ التحصیل دانشگاه های علوم پزشکی از این سازمان گرفته شد و با توجه به طرح تحول سلامت بیشتر متخصصان در دانشگاه های علوم پزشکی تمام وقت هستند.

وی ادامه داد: در خراسان جنوبی فقط 50 نفر تمام وقت نمی باشند که یا بازنشسته هستند و یا شرایط آنها به گونه ای است که مطب دارند و در مراکز دولتی عمومی نمی توانند خدمات ارائه کنند.

به گفته وی بیش از 200 پزشک متخصص جوان دارای دو کای دانشگاه علوم پزشکی در رشته های مختلف هستند که در شهرستان های استان پراکنده اند که حداقل در شهرستان های که مراکز ملکی داریم، می توانیم در صورت همکاری با ما از آنها استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود پزشک متخصص در مراکز درمانی تأمین اجتماعی خراسان جنوبی

کمبود پزشک متخصص در مراکز درمانی تأمین اجتماعی خراسان جنوبی