مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:202021-11-06سياسي

اراده جدی برای تکمیل و بهره برداری از پل خلیج فارس پس از سال ها وجود دارد


مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: پل خلیج فارس می تواند زمینه ساز شکوفایی، تحول اقتصادی و رشد گردشگری جزیره قشم در عرصه رقابت منطقه ای در خلیج فارس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید محمد صبح امروز در نشستی که به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح و لزوم سرمایه گذاری جهت بهره برداری از پل مهم و استراتژیک خلیج فارس تشکیل شد بر اهمیت احداث این پل و فراهم نمودن زمینه جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی به منظور بهره برداری از این پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی اجرای این پروژه را نیازمند هماهنگی در سطح دولت و همکاری وزارتخانه های مختلف عنوان و اظهار داشت: خوشبختانه اراده جدی جهت اجرای هرچه سریع تر این پروژه ایجاد شده است.

مشاور رییس جمهور افزود: احداث پل خلیج فارس و تکمیل شبکه حمل و نقل موجود در جزیره قشم، با توجه به پتانسیل های بالای منطقه آزاد قشم می تواند زمینه ساز رشد و شکوفایی بیشتر قشم و نقش آفرینی اقتصادی و تجاری این جزیره در عرصه رقابت منطقه ای در حوزه خلیج فارس گردد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خاطرنشان ساخت: با احداث پل خلیج فارس، ترانزیت کالا از منطقه آزاد قشم توجیه اقتصادی بیشتری پیدا کرده و مسیر امن تر، سریع تر و مطمئن تری برای ترانزیت کالا از طریق کریدور ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده جدی برای تکمیل و بهره برداری از پل خلیج فارس پس از سال ها وجود دارد

اراده جدی برای تکمیل و بهره برداری از پل خلیج فارس پس از سال ها وجود دارد