مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-06پزشكي

5 شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت قرمز/مراجعان سرپایی افزایش یافت


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از افزایش تعداد شهرستانهای وضعیت قرمز کرونا به 5 شهرستان خبر داد و گفت: تعداد مراجعان سرپایی افزایش یافته است.

- جواد آقازاده در گفتگو با در استان شکننده است و احتمال وارد شدن به یک موج دیگر وجود دارد، اضافه کرد: در شهرستان های سردشت و پلدشت تست های پی سی آر گرفته شده بالای 50 درصد مثبت است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اگر این روند ادامه داشته باشد پیش بینی ما بر افزایش شهرهای قرمز است، گفت: هم اکنون از هزار و12 بیمار، 214 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری و 41 بیمار هم به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

807 بیمار جدید مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی شناسایی شد آقازاده با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 708 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی و از این تعداد 187 نفر بستری شدند، ادامه داد: ارومیه با 80، خوی با 44 و میاندوآب با 16 بیمار جدید رکورددار بستری های استان بودند.

وی اضافه کرد: همچنین در 24 ساعت گذشته با فوت 8 بیمار مبتلا به کرونا مجموع فوتی های کرونا در استان به 6 هزار و 933 نفر رسید، از این تعداد 4 فوتی مربوط به ارومیه بوده که همچنان سهم بالای ارومیه را در فوتی های ناشی از کرونا در استان نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت قرمز/مراجعان سرپایی افزایش یافت

5 شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت قرمز/مراجعان سرپایی افزایش یافت