مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 09:002021-11-06پزشكي

افزایش شهرهای قرمز کرونایی استان فارس


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از افزایش شهرستان های قرمز در استان فارس خبر داد - و گفت: طبق آخرین آمار اعلامی، شهرستان ممسنی نیز در رنگبندی قرمز قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر عبدالرسول همتی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: هم اینک سه شهرستان استهبان، سرچهان و ممسنی در وضعیت قرمز، 7 شهرستان در وضعیت نارنجی، 24 شهرستان در وضعیت زرد و دو شهرستان هم در وضعیت آبی قرار دارند.

او با بیان اینکه هنوز نمی دانیم در انتهای پیک پنجم یا در آستانه پیک ششم قرار گرفته ایم، گفت: مشخص کردن این موضوع نیاز به بررسی های بیشتر اﭘﻴﺪﻣﻴﻮﻟﻮژیک دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: مواردی دال بر ابتلا به آنفلوآنزا در فارس مشاهده شده که سوار شدن آن بر موج کووید 19 ممکن است موج ششم را رقم بزند.

وی در عین حال تاکید کرد که با توجه به افزایش آمار افراد واکسینه شده، حتی با وقوع موج ششم از همه گیری کروناویروس، احتمالا شاهد مواجهه با مشکلاتی کمتر از موج های قبلی خواهیم بود.

همتی با بیان این توصیه که واکسن به تنهایی کافی نیست و رعایت دستورالعمل ها همچنان باید اولویت باشد، افزود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی کاهش یافته و اکنون زیر 50 درصد پروتکل های بهداشتی در استان فارس رعایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شهرهای قرمز کرونایی استان فارس

افزایش شهرهای قرمز کرونایی استان فارس