مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-06اقتصادي

رفع نواقص سایت های مسکن مهر کاشمر پس از یک دهه


سرپرست شهرداری کاشمر از امضای تفاهم نامه ای با اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به منظور رفع نواقص سایت های مسکن مهر در پروژه های 1008 واحدی و فازهای یک، - حسین گنجی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر با اشاره به نواقص متعدد در مجموعه مسکن مهر 1008 واحدی واقع در بلوار سید مرتضی(ع) و فازهای یک، دو، سه، چهار و پنج در خیابان های چهارده معصوم، دانش و بلوار تعاون اظهار کرد: با وجود همه نواقص و کمبودها، مدت هاست که بخش عمده ای از این واحدها به بهره برداری رسیده است و شهروندان در آن سکونت دارند.

سرپرست شهرداری کاشمر بابیان اینکه بر اساس قانون باید این سایت پس از تکمیل کامل و رفع نواقص تحویل شهرداری می شد، بیان کرد: با توجه به مشکلات عدیده ناشی از کمبودها و مطالبه ساکنین تاکنون پی گیری های متعددی از سوی مسئولان شهرستان انجام شده است، اما بنا به دلایلی تاکنون محقق نشده است.

وی ادامه داد: سال 96 نیز برآوردی از نواقص این سایت در زمینهٔ محوطه سازی و فضای سبز انجام شد ولی به دلیل عدم تأمین اعتبار موردنیاز کاری انجام نشد و پیگیری ها در این مدت نیز بی نتیجه ماند.

گنجی با اشاره به اینکه در سفر استاندار خراسان رضوی در بهمن ماه سال گذشته، رفع نواقص سایت مسکن مهر 1008 واحدی جزو مصوبات قرار گرفت، خاطرنشان کرد: پس از بررسی مجدد نواقص مجموعه و نیز نب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نواقص سایت های مسکن مهر کاشمر پس از یک دهه

رفع نواقص سایت های مسکن مهر کاشمر پس از یک دهه