مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-06فرهنگي

انتشار چند کتاب جدید برای کودکان


«وانت آبی قراضه»، «یک بچه زرافه ی صبحانه نخور»، «آقای کلوچه پز»، «گلابتون و زنگوله ی هزارساله»، «اردک پزپزی و بز وزوزی» و «سه غول کچل به_دنبال گنج» نوشته پروین پناهی راهی بازار کتاب کودک شده است.

- وانت آبی قراضه ، یک بچه زرافه ی صبحانه نخور ، آقای کلوچه پز ، گلابتون و زنگوله ی هزارساله ، اردک پزپزی و بز وزوزی و سه غول کچل به_دنبال گنج نوشته پروین پناهی راهی بازار کتاب کودک شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروین پناهی با اعلام این خبر گفت: دبیر ادبی این داستان ها که قرار است در قالب یک مجموعه هم به چاپ برسند، مجید راستی بود و هدی حدادی نیز مدیریت هنری این مجموعه را بر عهده داشت.

این کتاب ها که برای قصه خوانی بزرگ ترها و همچنین روخوانی بچه های بالای هشت سال مناسب است، شامل داستان های کوتاه طنزآمیز، تخیلی و افسانه ای است.

وانت آبی قراضه با تصویرگری مجید صابری نژاد، اردک پزپزی و بز وزوزی با تصویرگری سعیده کشاورز، یک بچه زرافه ی صبحانه نخور با تصویرگری مهشید آسوده خواه، آقای کلوچه پز با تصویرگری سحر خراسانی، گلابتون و زنگوله ی هزارساله با تصویرگری زهرا زرین پور و سه غول کچل به_دنبال گنج با تصویرگری محمدحسین ماتک عناوین این شش اثر جدید پروین پناهی از سری کتاب های مهتاب برای کودکان هستند که با شمارگان 2200 نسخه و قیمت هر جلد 15 هزار تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار چند کتاب جدید برای کودکان

انتشار چند کتاب جدید برای کودکان