مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-06سياسي

ویژه برنامه های هفته ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)


پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) روز شنبه(15 آبان ماه) ویژه برنامه های هفته ولادت سیدالکریم(ع) را اعلام کرد.

- ویژه برنامه های بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در بارگاه ملکوتی آن حضرت از 16 آبان آغاز و تا 22 همان ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) روز شنبه اعلام کرد: روزهای شنبه و دوشنبه و چهارشنبه 15، 17 و 19 آبان ماه محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و بین المللی از ساعت 20 تا 21، و ویژه برنامه های معارفی هفته ولادت با حضور سخنرانان و ذاکرین آل الله (ع) در روزهای یکشنبه و سه شنبه مصادف 16 و 18 آبان از همان ساعت به روی آنتن زنده شبکه قرآن سیما می رود.

ویژه برنامه شب ولادت حضرت سیدالکریم (ع) سه شنبه 18 آبان با آیین تعویض پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم (ع) از ساعت 16 آغاز و بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام علی(ع) با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین مؤمنی و قرائت زیارتنامه توسط حاج مهدی قربانعلی و مدیحه سرایی با نوای حاج حسن شالبافان و شعرخوانی آقای هادی جانفدا برگزار و این 2 برنامه به صورت مستقیم از شبکه قرآن سیما پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های هفته ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

ویژه برنامه های هفته ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)