مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-06اجتماعي

تلاش برای تکمیل عملیات اجرایی بزرگراه شهید شوشتری


 معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ضمن تاکید بر لزوم تعیین تکلیف پل های خاوران در منطقه 14 از تلاش برای آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث بزرگراه شهید شوشتری خبر داد.

- ، عباس شعبانی در بازدید از منطقه 14 پایتخت، با اشاره به عدم دسترسی بزرگراه شهید محلاتی به مسیر جنوب به شمال بزرگراه بسیج، میزان گردش های اضافی ناشی از نواقص موجود در 74 تقاطع غیرهمسطح شهر تهران را حدود 670 کیلومتر خواند و گفت: براساس پایش ها و مطالعات انجام شده، تکمیل مجموعه دسترسی های این تقاطعات به میزان 620 کیلومتر از گردش های اضافی موجود می کاهد و در عین حال تاثیر قابل ملاحظه ای بر کاهش مصرف سوخت، زمان سفرهای درون شهری و آلودگی هوا خواهد داشت.

شعبانی با بیان اینکه اعمال تمهیدات عمرانی به منظور تکمیل کارکردهای ترافیکی تقاطعات مذکور فارغ از هزینه های استملاک، نیازمند 2100 میلیارد تومان اعتبار است، عنوان کرد: با توجه به نقش اثرگذار طرح فوق در اصلاح الگوی مصرف و بهینه سازی مصرف سوخت دارای ابعادی ملی است امیدواریم حمایت قانونگذران مجلس شورای اسلامی از این طرح با توجه به تعاملات موجود میان مدیریت شهری پایتخت و کمیسیون های مربوطه جلب شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم تعیین تکلیف پل های خاوران در منطقه 14، از تلاش برای آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث بزرگراه شهید شوشتری خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تکمیل عملیات اجرایی بزرگراه شهید شوشتری

تلاش برای تکمیل عملیات اجرایی بزرگراه شهید شوشتری