مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 07:152021-11-06سياسي

آغاز چهل و هشتمین کنفرانس بین المللی موزه ها و مراکز علم دنیا از فردا


موزه ملی علوم و فناوری ایران از روز 16 الی 20 آبان ماه 1400، به صورت مجازی میزبان چهل و هشتمین کنفرانس بین المللی موزه ها و مراکز علم دنیا (سیموست 2021 تهران) با عنوان «نقش موزه ها و مراکز علم در حفاظت از محیط زیست» است.

- موزه ملی علوم و فناوری ایران از روز 16 الی 20 آبان ماه 1400، به صورت مجازی میزبان چهل و هشتمین کنفرانس بین المللی موزه ها و مراکز علم دنیا (سیموست 2021 تهران) با عنوان نقش موزه ها و مراکز علم در حفاظت از محیط زیست است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای فعالیت های بین المللی و مذاکرات صورت گرفته در چهل و هفتمین کنفرانس موزه ها و مراکز علم دنیا (سیموست 2019 توکیو)، این موزه از سوی اعضای شورای سیموست به عنوان میزبان چهل و هشتمین کنفرانس سالانه انتخاب شد و سیموست 2021 تهران با عنوان نقش موزه ها و مراکز علم در حفاظت از محیط زیست به علت شیوع پاندمی کرونا در سطح جهان با وقفه یک ساله و به صورت مجازی از روز یکشنبه 16 آبان به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی 4 روز سیموست 2021 تهران که ساعت 12 ظهر روز یکشنبه 16 آبان ماه برگزار می شود، سیف الله جلیلی، دبیر علمی کنفرانس سیموست 2021 تهران و رییس موزه ملی علوم و فناوری ایران، آلبرتو گارلاندینی، رییس شورای بین المللی موزه ها (ایکوم)، ایچ چرکی دِمالی، رییس ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز چهل و هشتمین کنفرانس بین المللی موزه ها و مراکز علم دنیا از فردا

آغاز چهل و هشتمین کنفرانس بین المللی موزه ها و مراکز علم دنیا از فردا