مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-06اجتماعي

عملیات اجرایی بزرگراه شهید شوشتری از سر گرفته می شود


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از عزم جدی این معاونت در جهت اصلاح و تکمیل گردش های ترافیکی 74 تقاطع غیرهمسطح در چهارگوشه پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس: عباس شعبانی هم زمان با نشست نظارت ستادی شهردار تهران از منطقه 14 و متعاقب بازدید از معابر و پروژه های عمرانی به عدم دسترسی بزرگراه شهید محلاتی به مسیر جنوب به شمال بزرگراه ایجاد می کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به قانون شهرداری ها مصوب سال 1334، احداث معابر و سایر زیرساخت های لازم همچون مجاری هدایت رواناب ها، نگهداری از زیرساخت های موجود و نظارت بر شهر را اساسی ترین وظایف مدیریت شهری دانست و با تاکید بر اینکه ارزیابی عملکرد مدیران و کارشناسان باید براساس همین شاخص ها صورت پذیرد، یادآور شد: در دور دوم نشست های نظارتی به دقت مشخص خواهد شد که نیروهای صف چه اقداماتی در جهت بهبود وضعیت توسعه، نگهداشت و نظارت و متقابلاً ساختارهای ستادی چه اقداماتی در جهت ایفای نقش تسهیل گری انجام داده اند.

به گفته  شعبانی، مجموعه سرانه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و فضای سبز منطقه 14 با وجود آنکه در میان مناطق مختلف شهرداری تهران به دارالمؤمنین شهرت داشته و جمعیت قابل ملاحظه ای از شهروندان تهرانی را در خود جای داده است، رضایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی بزرگراه شهید شوشتری از سر گرفته می شود

عملیات اجرایی بزرگراه شهید شوشتری از سر گرفته می شود