مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-06اقتصادي

نظارت و بازرسی بر فعالیت بازاریابی شبکه ای در بوشهر تشدید می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: نظارت و بازرسی بر فعالیت بازاریابی شبکه ای در بوشهر تشدید می شود.

- ، سید حسین حسینی صبح شنبه در نشست کمیته نظارت بر فعالیت بازاریابی شبکه ای اظهار داشت: طی سال های اخیر شاهد گسترش و توسعه فعالیت کسب و کارهای مجازی هستیم که نظارت و بازرسی از این فعالیت ها ضروری است.

وی اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با همکاری پلیس فتا، پلیس آگاهی، اداره اماکن نیروی انتظامی، اداره کل دادگستری استان و اداره کل اطلاعات و فناوری استان نظارت و بازرسی بر فعالیت این شرکت ها را تقویت کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تمرکز و نظارت مستمر بر چگونگی نحوه فعالیت بازاریابی شبکه ای در فضای مجازی ادامه داد: این نظارت ها بر اساس آیین نامه اجرایی چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر فعالیت افراد صنفی در فضای مجازی و بازاریابی شبکه ای پیگیری و ساماندهی خواهد شد.

وی تصریح کرد: فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای باید بر اساس قوانین و مقررات مربوطه با رعایت ضوابط به صورت شفاف و صحیح انجام گیرد تا منجر به تضییع حقوق مردم و مصرف کنندگان نشود.

حسینی با اشاره به آیین نامه اجرایی چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر فعالیت افراد صنفی در فضای مجازی و بازاریابی شبکه ای افزود: بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت و بازرسی بر فعالیت بازاریابی شبکه ای در بوشهر تشدید می شود

نظارت و بازرسی بر فعالیت بازاریابی شبکه ای در بوشهر تشدید می شود