مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 05:552021-11-06ورزشي

رعد پدافند قم فاتح بازی بزرگ لیگ برتر بدمینتون شد


بدمینتون بازان تیم رعد پدافند هوایی قم در هفته ششم با برتری مقابل یکی از قوی ترین تیم های فصل جاری لیگ برتر بدمینتون باشگاه های کشور بار دیگر برای قهرمانی مدعی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بدمینتون بازان تیم رعد پدافند هوایی قم همانگونه که قبل از مسابقه هفته ششم لیگ برتر برابر چادرملو اردکان برای پیروزی مقابل این رقیب قدرتمند هم قسم شده بودند تا پای جان برای موفقیت تیم شان تلاش کنند، با ارائه یک نمایش فوق العاده به وعده خود عمل کرده و از سد حریف گذشتند.

همه آنهایی که در تالار فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم از نزدیک دیدار رعد پدافند هوایی قم و چادرملو اردکان را از نزدیک نظاره گر بودند، بی شک یکی از بهترین بازی های این فصل را تماشا کرده و از زیبایی و جذابیت رشته المپیکی بدمینتون به شدّت لذّت بردند، دیداری که در پایان 3 بر 2 به نفع نماینده قم تمام شد.

درخشش محمد پایروند در انفرادی اول مقابل ملی پوش پرآوازه این رشته و بازیکن فصل قبل رعد یعنی فرزین خانجانی، عملکرد فوق العاده مهران شهبازی در انفرادی آخر مقابل سروش اسکندری کاپیتان تیم ملی بدمینتون ایران و ظهور یک چهره جدید در بدمینتون ایران به نام رضا جانقربان بازیکن بومی تیم رعد، از جمله اتفاقات جالب و جذّاب این دیدار مهیّج بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعد پدافند قم فاتح بازی بزرگ لیگ برتر بدمینتون شد

رعد پدافند قم فاتح بازی بزرگ لیگ برتر بدمینتون شد