مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 05:452021-11-06اقتصادي

آب طالقان، 1403 قزوین را سیراب می کند


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین اعلام کرد: سرمایه گذار پروژه انتقال آب طالقان به قزوین و تاکستان انتخاب شده است و در مرحله عقد قرارداد هستیم که بر اساس قرارداد، - این پروژه طی سه سال به اتمام خواهد رسید.

یدالله ملکی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برنامه انتقال آب طالقان به استان از سال 96 آغاز شد ولی چون اعتبار لازم تأمین نشد پروژه را 2 بخش کردیم و پروژه انتقال آب به آبیک را از چهار درصد پیشرفت فیزیکی به 80 درصد رساندیم که به شرط تأمین اعتبار به زودی به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: در اجرای بخش دوم پروژه انتقال آب سد طالقان به 15 شهر و 194 روستا چون اعتبارات دولتی کفاف مالی نمی داد آن را به بخش خصوصی واگذار کردیم که انتخاب سرمایه گذار یک سال و نیم طول کشید؛ در حال حاضر سرمایه گذار انتخاب شده است و در مرحله عقد قرارداد هستیم که بر اساس قرارداد این پروژه طی سه سال به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با اعلام اینکه طبق آخرین برآورد، هزینه اجرایی این پروژه 2600 میلیارد پیش بینی شده است، اشاره کرد: این پروژه از نوع بیوتی و خودگردان بوده و در کشور بی نظیر است؛ برای اینکه پروژه برای سرمایه گذار جذابیت داشته باشد پنج میلیون مترمکعب آب با کاربری صنعتی و 25 میلیون مترمکعب پساب، سه مجوز احداث شهرک های گلخانه، گردشگری و صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب طالقان، 1403 قزوین را سیراب می کند

آب طالقان، 1403 قزوین را سیراب می کند