مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 05:352021-11-06اجتماعي

جزییات بازگشایی مدارس متوسطه دوم در گلستان


از امروز شنبه 15 آبان ماه فرایند بازگشایی مدارس متوسطه دوم با در نظر گرفتن مجوزهای کارگروه سلامت آموزش وپرورش شهرستان ها آغاز شد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش وپرورش گلستان گفت: از امروز شنبه 15 آبان ماه فرایند بازگشایی مدارس متوسطه دوم با در نظر گرفتن مجوزهای کارگروه سلامت آموزش وپرورش شهرستان ها آغاز شد.

احسان گوهری راد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: فرایند بازگشایی مدارس به صورت حضوری از سوم مهرماه آغاز شده که در مرحله اول شامل مدارس روستایی و عشایری و رشته های فنی و مهارتی هنرستان ها بود.

وی بیان کرد: از امروز مدارس متوسطه دومی که مجوزهای لازم را از کارگروه سلامت آموزش وپرورش شهرستان کسب کرده اند، به صورت حضوری فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش گلستان با بیان اینکه در کلاس ها حتماً باید کمتر از 15 دانش آموز حضور داشته باشد، افزود: حضور دانش آموزان در کلاس های بیشتر از 15 دانش آموز به صورت زوج و فرد برنامه ریزی شده است.

وی با تأکید بر اینکه کلاس ها حتماً باید دارای تهویه کافی باشد، تصریح کرد: ساعت ورود و خروج دانش آموزان اقتضایی است و بر اساس نظر شورای مدرسه قابل تغییر بوده تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

مدیرکل آموزش وپرورش گلستان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 75 درصد از دانش آموزان گلستانی دست کم یک دوز واکسن کرونا را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بازگشایی مدارس متوسطه دوم در گلستان

جزییات بازگشایی مدارس متوسطه دوم در گلستان