مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 05:302021-11-06اقتصادي

دشت نور فرصتی برای رونق افراسیابکلا


مجتمع تفریحی توریستی دشت نور برای کمک به عمران و آبادانیروستای افراسیابکلا آسفالت از گنج یاب تا این روستا را که 1150 متر بوده با مبلغ حدود 600 میلیون تومان را انجام داده است.

- حبیب الله مقصودی رییس شورای اسلامی روستای افراسیابکلا درگفت وگو با ایسنا اظهار کرد: افراسیاب کلا، روستایی با وسعت 230 هکتار در بخش مرکزی شهرستان نور قرار دارد.

وی تصریح کرد: افراسیاب کلا روستایی که حدود 4 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد و حدود 500 نفر جمعیت ثابت دارد.

رییس شورای اسلامی روستای افراسیابکلا خاطرنشان کرد: تاکنون ساخت 2 پل و 200 متر سد در کنار رودخانه ، تعویض کابل های برق و گذاشتن ترانس برق جهت تقویت شبکه برق رسانی در این دوره انجام شده است.

مقصودی با اشاره به انجام بیش از یک کیلومتر آسفالت در روستای افراسیابکلا گفت: با کمک مجتمع گردشگری دشت نور که برندی در روستای افراسیابکلا محسوب می شود این آسفالت صورت پذیرفت.

وی افزود: این آسفالت از پل گنج یاب تا ابتدای محل افراسیابکلا انجام شد و که حدود 600 میلیون تومان مجتمع گردشگری دشت نور و حدود 100 میلیون تومان ازمنابع داخلی روستا هزینه شده است.

رییس شورای اسلامی روستای افراسیابکلا یادآورشد: مجتمع گردشگری دشت نور هر زمان که روستا نیازمند موردی باشد برای توسعه و رونق روستا کمک خود را دریغ نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت نور فرصتی برای رونق افراسیابکلا

دشت نور فرصتی برای رونق افراسیابکلا