مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 05:102021-11-06سياسي

حرکت جهادی جهاد دانشگاهی باید تعمیم پیدا کند


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی گفت: حرکت جهادی جهاد دانشگاهی باید تعمیم پیدا کند و مجلس و دولت و قوه قضاییه باید همانگونه که جهاد دانشگاهی عمل کرده جهادی کار کنند و در این صورت مشکلات مردم برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام میرمهدی در حاشیه بازدید از مجموعه درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی، با حضور در خبرگزاری ایسنا، بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از ظرفیتی که در این مرکز وجود دارد تاکید و اظهار کرد: با توجه به کاهش آمار جمعیت و زاد و ولد در کشور، اینکه تاکنون توجهی به این مرکز نشده و پشتوانه دولتی برای این مرکز وجود نداشته که از این مرکز حمایت کند، ناراحت کننده است.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلاب پس از 40 سال خانه نشینی حالا در صحنه حاضر شده اند، افزود: یکی از اهداف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب این است که به استقلال و خودکفایی این کشور و تحقق اهداف انقلاب کمک کنند و همه اینها در گرو فعالیت های انقلابی و عملکرد انقلابی است.

میرمهدی گفت: حرکت جهادی جهاد دانشگاهی باید تعمیم پیدا کند و مجلس و دولت و قوه قضاییه باید همانگونه که جهاد دانشگاهی عمل کرده جهادی کار کنند و در این صورت مشکلات مردم برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت جهادی جهاد دانشگاهی باید تعمیم پیدا کند

حرکت جهادی جهاد دانشگاهی باید تعمیم پیدا کند