مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 04:552021-11-06اقتصادي

راه اندازی بازارچه شیلات در شلمچه/انتقاد از وجود دلالان ماهی


مدیرکل شیلات خوزستان از نبود نظارت بر دلالان در کشور عراق انتقاد کرد و گفت: برای فعال شدن بازارچه شلمچه به عنوان مبدأ صادرات آبزیان خوزستان توافق های اولیه انجام شده است.

- از تولید سالانه 24 هزار تن ماهی گرمابی در خرمشهر خبر داد و بیان کرد: مجتمع ماهیان گرمابی شهید احمدیان خرمشهر در دو فاز طراحی و عمده کارهای زیربنایی فاز یک این مجتمع اجرایی شده اما در بخش زهکش ها مشکلاتی وجود دارد.

مدیرکل شیلات خوزستان اظهار کرد: به دلیل تخصیص نیافتن اعتبارات مصوب تکمیل فاز دوم این پروژه به ویژه برق رسانی چندین سال به سرانجام نرسیده که در این راستا رایزنی های لازم در کارگروه رفع موانع تولید در استان انجام و تخصیص اعتبارات 100 درصدی اتمام این طرح مصوب شد.

وی در ادامه از نبود سیستم نظارتی قوی و وجود دلالان در کشور عراق انتقاد کرد و گفت: در این زمینه نیز مشکلاتی در بخش صادرات ماهیان گرمابی وجود دارد و این مسئله به صنعت آبزی پروری استان خسارت سنگینی وارد کرده است.

ابوعلی با تأکید بر ایجاد تنوع صادرات و معرفی گونه های جدید و همچنین فرآوری و بسته بندی محصولات شیلات عنوان کرد: برای فعال شدن بازارچه شلمچه به عنوان مبدأ صادرات آبزیان خوزستان توافق های اولیه انجام شده و نهایی شدن این توافقات به دیپلماسی تجاری از سوی متولیان امر با کشور عراق نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بازارچه شیلات در شلمچه/انتقاد از وجود دلالان ماهی

راه اندازی بازارچه شیلات در شلمچه/انتقاد از وجود دلالان ماهی