مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آبان 1400 ساعت 04:302021-11-06سياسي

نماز با خطر کاهلی و مهدویت با خطر انحراف مواجه است


خداوند در آیه 81 آل عمران راه و رسم مدیریت را به ما آموزش داده و به پیامبران خود تذکر داده است که هر کس که به عنوان مدیر منصوب می شود، - ، گردهمایی مشترک مدیران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)، ستاد اقامه نماز و ستاد تفسیر قرآن کریم، با حضور حجت الاسلام قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز و حجت الاسلام متوسل مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (ع) و جمعی از معاونین و مدیران برگزار شد.

حجت الاسلام قرائتی در این جلسه ضمن تبریک ایام الله 13 آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، با اشاره به آیه 2 سوره حشر گفت: خداوند کفار را از دیارشان بیرون کرد در حالی که مسلمانان گمان نمی کردند که کفار از دیار خود بیرون روند.

حجت الاسلام قرائتی افزود: خداوند متعال در حالی خانه های کفار را به دست مؤمنین خراب کرد که حصارهای محکم خود را نگهبان خود قرار داده بودند.

استاد قرائتی در ادامه خاطرنشان کرد: خداوند متعال در آیه 81 سوره آل عمران راه و رسم مدیریت را به ما آموزش داده است و به پیامبران خود تذکر داده است که هر کس که به عنوان مدیر منصوب می شود، روزی عزل خواهد شد.

استفاده از ظرفیت استانی در تفاهمنامه دستگاه های اجرایی با عنوان نماز و مهدویت حجت الاسلام متوسل مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز با خطر کاهلی و مهدویت با خطر انحراف مواجه است

نماز با خطر کاهلی و مهدویت با خطر انحراف مواجه است