مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 21:252021-11-05سياسي

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان در خصوص سفر استانی رییسی به سمنان


‍ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار سمنان با انتشار پیامی از مردم و مسئولان استان به واسطه همراهی و همکاری در سفر ریاست محترم جمهور به استان ، - ایسنا/سمنان ‍ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار سمنان با انتشار پیامی از مردم و مسئولان استان به واسطه همراهی و همکاری در سفر ریاست محترم جمهور به استان ، قدرشناسی و تشکر کردند.

مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در این پیام مشترک اظهار امیدواری کردند که اجرایی شدن مصوبات این سفر، زمینه ساز تحقق بیش از پیش توسعه در این استان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان متن این پیام بدین شرح است : بسمه تعالی ملت حماسه ساز و غیور استان سمنان در یوم الله 13 آبان 1400 ، میزبان رییس جمهور انقلابی و جمعی از کابینه ی جهادی و پر تلاش دولت مردمی بود.

هر چند که بعلت تشدید شرایط شیوع کرونا امکان انجام دیدارهای عمومی با جمع بیشتری از مردم مومن و خداجوی استان در شهرستانها و مناطق مختلف فراهم نگردید، اما ، شور و شوق ایجاد شده در اقشار مردم این استان در حمایت از رییس جمهور محترم و هیئت دولت و ابراز شادمانی از سفر پر خیر و برکت حضرت آیت الله رییسی به این استان ، نمادی وصف ناپذیر از اتحاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان در خصوص سفر استانی رییسی به سمنان

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان در خصوص سفر استانی رییسی به سمنان