مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 19:502021-11-05سياسي

جانشین فرمانده کل سپاه: مردم نباید اجازه دهند که لیبرال ها بر مصدر کار باشند


سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه گرفتاری های اقتصادی در شان ملت نیست، بیان کرد: به حول قوه الهی مردم پای کار آمدند و روالی برقرار شد و انتخابی کردند که اکنون همه چیز برقرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم دیگر نباید اجازه دهند که لیبرال ها و کسانی که به انقلاب اسلامی اعتقاد ندارند، منشا کار شوند زیرا آنها باور ندارند که اسلام و قوانین قرآن راه نجات بخش است و آنها دنبال روال های دیگری هستند.

دریادار پاسدار"علی فدوی" پیش از ظهر امروز 13 آبان ماه در مراسم ویژه روز ملی مبارزه با استکبار در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: امروز در سراسر کشور اسلامی ما، بلکه در جاهای دیگر دلدادگان انقلاب اسلامی مراسمی را برپا می دارند که تجلی عینی بیش از 42 ساله دارد و در این سال ها روند استکبارستیزی با موفقیت کامل در حال انجام است.

وی ادامه داد: مردم انقلابی ما و دلدادگان انقلاب در جهان فهمیده اند که مبارزه و مقابله با استکبار و پیروزی بر استکبار می شود و توسط ملتی شده است.

وقتی ملتی بزرگ و دلداده به شهادت پشت سر انسانی الهی، انقلابی را برپا می کنند که یکی از شعارهای اصلی و دائمی او مقابله با شیاطین و مستکبرین و کسانی است که عزت و عظمت ملت ما را از بین ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین فرمانده کل سپاه: مردم نباید اجازه دهند که لیبرال ها بر مصدر کار باشند

جانشین فرمانده کل سپاه: مردم نباید اجازه دهند که لیبرال ها بر مصدر کار باشند