مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 18:252021-11-05سياسي

خبر خوب استاندار به مردم قلعه رییسی و دیشموک /


استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شهرستان شدن مناطق قلعه رییسی و دیشموک گفت: در بحث شهرستان شدن بخش های چاروسا و دیشموک کارهای خوبی صورت گرفته است و انشاالله به زودی خبر های خوبی خواهید شنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، سیدعلی احمدزاده استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد که به چاروسا سفر کرد با حضور در نماز جمعه این شهر قبل از خطبه های نماز به سخنرانی پرداختند و در این فریضه عبادی سیاسی گفت: امروز باید مردم قدردان اعتقاد به شهرستان شدن این مناطق هستیم شاید مدتی طول بکشد اما قطعا خواسته مهم وزارت کشور خواهد بود.

وی افزود: طولانی بودن مسیر برق باعث شد تا قطعی مکرر وجود داشته باشد اما از سفر رییس جمهور اعتباراتی را در نظر گرفته شد که امیدواریم مشکل برطرف شود.

استاندار استان به محور دم عباس اشاره و گفت: با احداث جاده فرعی چاروسا-دم عباس-زیرنا بخش دیگری از مشکلات مردم در حوزه راه حل می گردد و مشکل اعتباری داشت که مبلغ 5 میلیارد تومان اعتبار جایگزین کردیم که با تلاش های صورت گرفته امیدواریم هر چه سریع تر تا مردم این مناطق از آن استفاده کنند.

احمدزاده یادآور شد: منطقه قلعه رییسی را در سفر رییس جمهور چند پروژه مهم را در دستور کار قرار دادیم که یکی از این پروژه دم عباس به دشت آزادی بود که مورد توجه خود استانداری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب استاندار به مردم قلعه رییسی و دیشموک /

خبر خوب استاندار به مردم قلعه رییسی و دیشموک /