مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 18:252021-11-05سياسي

اعطای تسهیلات 100 میلیون تومانی برای ازدواج مجردان روستایی دهه 60


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در جمع اهالی روستای برج از توابع شهرستان زبرخان گفت: تسهیلات 100 میلیون تومانی برای ازدواج مجردان روستایی دهه 60 که تا پایان 1400 ازدواج کنند، - ایسنا/خراسان رضوی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در جمع اهالی روستای برج از توابع شهرستان زبرخان گفت: تسهیلات 100 میلیون تومانی برای ازدواج مجردان روستایی دهه 60 که تا پایان 1400 ازدواج کنند، اختصاص یافته است.

انسیه خزعلی امروز در جمع اهالی روستای برج از توابع شهرستان زبرخان حاضر شد.

بنا بر گزارش وب سایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری انسیه خزعلی در جمع اهالی روستای برج از توابع شهرستان زبرخان اظهار کرد: لازم است دختران حتما قبل از ازدواج دوره های مهارتی را بگذرانند تا ازدواج موفقی داشته و از آسیب هایی مانند طلاق جلوگیری شود.

وی به معضل ازدواج دختران در سنین پایین اشاره و بیان کرد: ضروری است دختران قبل از رفتن به خانه بخت به بلوغ فکری رسیده باشند تا زندگی زناشویی آنان منجر به طلاق و از هم پاشیدگی خانواده ها نشود.

معاون رییس جمهوری با اشاره به توانمندی های بخش کشاورزی و صنعتی روستای برج گفت: یقینا بانوان بخش عمده ای از کار و اشتغال و جهاد در روستا را برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات 100 میلیون تومانی برای ازدواج مجردان روستایی دهه 60

اعطای تسهیلات 100 میلیون تومانی برای ازدواج مجردان روستایی دهه 60