مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 17:402021-11-05سياسي

16 محتوای فاخر در جشنواره رویداد فضای مجازی قزوین تولید شد


مسئول فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: شرکت کنندگان در رشته های انیمیشن، نرم افزار و بازی های موبایلی شرکت کردند که نتایج این کار به تولید 16 محتوای فاخر منتهی شد.

- مرتضی امیری در مراسم اختتامیه رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال که عصر جمعه در سالن جلسات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد اظهار کرد: امروز فضای مجازی به بستری برای کسب درآمد و بستری اثرگذار و جریان ساز تبدیل شده است.

مسئول فضای مجازی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال فضای مجازی بسیج برای اولین بار در استان و برای سومین بار در سطح کشور به صورت سراسری و هم زمان از 12 تا 14 آبان ماه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان طی 48 ساعت شبانه روز در مسابقات شرکت کردند عنوان کرد: شرکت کنندگان در رشته های انیمیشن، نرم افزار و بازی های موبایلی شرکت کردند که نتایج این کار به تولید 16 محتوای فاخر منتهی شد.

این مسئول ابراز کرد: در مجموع 50 نفر در قالب 20 تیم به تفکیک 13 تیم در حوزه انیمیشن، 6 تیم در حوزه نرم افزار و یک تیم در حوزه بازی موبایل با یکدیگر به رقابت پرداخت.

وی تصریح کرد: اهداف برگزاری این رویداد سنجش توانایی تیم های تولید محتوا فضای مجازی، ایجاد فضای رقابتی سالم و با نشاط در بین تیم ها، شناسایی ظرفیت ها و دست یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 محتوای فاخر در جشنواره رویداد فضای مجازی قزوین تولید شد

16 محتوای فاخر در جشنواره رویداد فضای مجازی قزوین تولید شد