مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 17:052021-11-05سياسي

حجت الاسلام پناهیان: دانشجوی هنر، پیام آور آزادی و خلاقیت است


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دانشجوی هنر، پیام آور آزادی، خلاقیت و هنر است، گفت: دانشجویان هنر فراتر از روزمرگی و تکرارها، افق بازی را پیش روی خود دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه امروز در اختتامیه رویداد آینده روشن که به همت نهاد رهبری در دانشگاه ها برگزار شد، با بیان اینکه هنر برای هنر هیچ ایرادی ندارد، افزود: اصولا خدا ما را برای زیبایی، زیبابینی و سرگرمی آفریده و دین ما را به چیزی جز این ها دعوت نمی کند.

* دین وهنر اشتراکات بسیاری دارند وی با اشاره به اینکه خدا هرگز علیه دوست داشتنی های انسان محدودیتی ایجاد نکرده است، تصریح کرد: هیچ دینی نمی گوید لذت ها را کنار بگذارید و این محدودیت هایی که به نام دین برای لذت ها و سرگرمی ها عنوان می شود، در واقع به خاطر خود منطق لذت است که محدودیت بردار است.

  حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه دین پاسبان بدی ها نیست بلکه انسان را برای لذت بردن هرچه بیشتر راهنمایی می کند، اظهار کرد: دین، زیبایی مطلق است و اینکه بگوییم دین طرفدار زیبایی است، تعبیر درستی نیست.

آنقدر وجوه مشترک دین و هنر و طلبکاری دین از هنر زیاد است که در وصف نمی گنجد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام پناهیان: دانشجوی هنر، پیام آور آزادی و خلاقیت است

حجت الاسلام پناهیان: دانشجوی هنر، پیام آور آزادی و خلاقیت است